Register A Claim

At the time of an unforeseen event when you need immediate assistance and support without being burdened by unnecessary delays and long winded procedures, we are there at your service to make things infinitely easy through our Claim Registration options. All you need to do is call our 24x7 Call Centre or simply walk in to your nearest IFFCO Tokio branch and we will take care of the rest. You can even send us an SMS or register your claim online through our website.

ଦାବି ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରଣାଳୀ ମାଧ୍ୟମରେ ସୂଚିତ କରାଯାଇ ପାରିବ|

ଆମର ଅନୁଭବି ଦାବି ସେବା ପ୍ରତିନିଧି(ସିଏସାଆର) ଆପଣଙ୍କ ପାଇଁ ଦାବି ର ସୂଚନା ର ପ୍ରକ୍ରିୟା କୁ ଦ୍ରୁତ ଏବଂ ନିର୍ବିଘ୍ନ କରିବେ| 365 ଦିନ ଆମକୁ ନିମ୍ନରେ ଦିଆଯାଇିବା ନମ୍ବରରେ କଲ କରିବା ପାଇଁ ନିଜକୁ ସହଜ ଅନୁଭବ କରନ୍ତୁ|

ଟୋଲ ନମ୍ବର 1800-103-5499, 0124- 4285499

ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ଦାବିକୁ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ରୂପରେ ସୂଚିତ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛନ୍ତି କି, ଦୟାକରି ପଲିସି ଜାରି କରିଥିବା ଶାଖା କୁ ସୋମ ବାର ରୁ ଶୁକ୍ର ବାର 09:30 ଏଏମ to 06:00 ପିଏମ(ଜାତୀୟ ଛୁଟି କୁ ଛାଡି)ମଧ୍ୟରେ ପରିଦର୍ଶନ କରିବାକୁ ନିଜକୁ ସହଜ ଅନୁଭବ କରନ୍ତୁ| ଆମ ଶାଖା ସ୍ଥାନ ବିଷୟରେ ଜାଣିବାକୁ ଆମର ଶାଖା ଲୋକେଟର ଦେଖନ୍ତୁ|

ଗ୍ରାହକ ସେବାକୁ ଆହୁରି ଉଚ୍ଚ କୁ ନେବା ପାଇଁ ଆମେ ବର୍ତ୍ତମାନ ଦାବି ସୂଚନା କୁ ଆପଣଙ୍କ ଆଂଗୁଳି ଟିପକୁ ଆଣିଛୁ| ଦୟାକରି “CLAIM” ଲେଖି 56161 କୁ ଏସଏମଏସ କରନ୍ତୁ, ଆମ ର ଦାବି ପ୍ରତିନିଧି 4 ଘଣ୍ଟା ମଧ୍ୟରେ ଆପଣଙ୍କ ସହିତ ସଂପର୍କ କରିବେ|
ଦୟାକରି ଧ୍ୟାନ ଦିଅନ୍ତୁ: କଲ ସମୟରେ ଦୟାକରି ହାନି ବିବରଣୀ, କାରଣ, କାର୍ଯ୍ୟଶାଳା/ଡାକ୍ତର ଖାନା ସମ୍ବନ୍ଧିତ ସମସ୍ତ ବିବରଣୀ ପାଖରେ ରଖନ୍ତୁ|


Download Motor Policy

Feedback