ওজৰ-আপত্তি নিষ্পত্তি পদ্ধতি

PrintPrintEmail this PageEmail this Page

IFFCO টকিঅ'ৰ উপভোক্তা ওজৰ-আপত্তি নিষ্পত্তি নীতি

বৃদ্ধি স্তৰ 1

ইয়াৰ উপভোক্তাসকলক সম্ভৱপৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ সেৱা আগবঢ়াবলৈ কোম্পানী দায়বদ্ধ। অৱশ্যে, আপুনি যদি আমাৰ সেৱাসমূহ লৈ সন্তুষ্ট হোৱা নাই আৰু এটা অভিযোগ দাখিল কৰিবলৈ ইচ্ছা কৰে তেন্তে আপুনি অনলাইন প্ৰপত্ৰখন পূৰণ কৰিব পাৰে বা উপভোক্তা সেৱা ডেস্কলৈ support@iffcotokio.co.in এই ID ত এটা ইমেইল কৰিব পাৰে।

বিষয়টো অভ্যন্তৰীণভাৱে অনুসন্ধান কৰি আৰু সেইটো বন্ধ কৰি উঠি, আমি কোম্পানীয়ে বা গুৰুগ্ৰামত থকা ইয়াৰ কাৰ্য্যালটে অভিযোগটে প্ৰাপ্ত কৰাৰ 15 দিনৰ এটা কালৰ ভিতৰত আমাৰ সঁহাৰি প্ৰেৰণ কৰিম। যদি বিষয়টো মীমাংসাৰ বাবে বেছি দীঘলীয়া সময় লগাৰ সম্ভাৱনা আছে তেন্তে এটা অন্তৱৰ্ত্তীকালীন উত্তৰৰ জৰিয়তে সেই কথা আমি আপোনাক জনাম।

বৃদ্ধি স্তৰ 2

সঁহাৰি পোৱা নগ'লে বা আমি কৰা মীমাংসাত আপুনি সন্তুষ্ট নহ'লে, আপুনি chiefgrievanceofficer@iffcotokio.co.in এই ইমেইলত মুৰব্বী, উপভোক্তা সেৱালৈ লিখিব পাৰে।

বিষয়টো পৰীক্ষা কৰি উঠি, এই ইমেইল id ত আপোনাৰ অভিযোগটো পোৱাৰ 14 দিনৰ ভিতৰত আমি আপোনালৈ আমাৰ চূড়ান্ত সঁহাৰি প্ৰেৰণ কৰিম।

বৃদ্ধি স্তৰ 3

আমাৰ ওচৰত এটা অভিযোগ দাখিল কৰাৰ 30 দিনৰ ভিতৰত আপুনি যদি আমাৰপৰা এটা সন্তোষজনক সঁহাৰি নাপায় আৰু আৰু আপুনি যদি ওজৰ-আপত্তি নিষ্পত্তিৰ বেলেগ উপায় কামত লগাবলৈ ইচ্ছা কৰে তেন্তে আপুনি বীমা বিনিয়ামক আৰু বিকাশ প্ৰাধিকৰণ বা বীমা লোকপালৰ কাষ চাপিব পাৰে, যাৰ বিষয়ে বিশদ তথ্য তলত দিয়া হৈছেঃ

বীমা বিনিয়ামক আৰু বিকাশ প্ৰাধিকৰণ

ইউনাইটেড ইণ্ডিয়া টাৱাৰ, নৱম মহলা, 3-5-817/818
বশ্বিৰবাগ, হায়দৰাবাদ-500 029
যোগযোগৰ নম্বৰঃ 040-66514888

শুল্কবিহীন নম্বৰঃ  155255
ইমেইল ID: complaints@irda.gov.in

বিভিন্ন কেন্দ্ৰত থকা বীমা লোকপালৰ বিশদ বিৱৰণ জানিবলৈ ইয়াত ক্লিক কৰক

 


Download Motor Policy

Feedback