PrintPrintEmail this PageEmail this Page

আমালৈ থাকিব পৰা আপোনাৰ সকলো দাবী অনুষঙ্গিক প্ৰশ্নবোৰৰ উত্তৰ পাওঁক

FAQs

আই ডি ভি হ'ল বাহনৰ মূঠ বীমাৰ মূল্য। বাহনৰ আই ডি বি মূল্য নিৰ্ধাৰন কৰা হয় বাহন বনোৱা ব্ৰেণ্ডৰ বিক্ৰি মূল্যৰ ওপৰত ভিত্তি কৰি আৰু মূল্য হ্ৰাস হয় বাহন খন কিমান পূৰনি তাৰ ওপৰত ভিত্তি কৰি

বাহনৰ বীমাৰ সময়ত নীতিৰ নিৰ্ধাৰিত সময়ৰ ভিতৰত কোনো লোকে দাবী নকৰিলে, তেওক দিয়া ৰেহাইকে দাবী নকৰা বোনাছ বোলে সাধাৰনতে ইয়াৰ নিম্ন সীমা ২০% আৰু উৰ্ধ সীমা ৫০%

লোডিং হৈছে এটা অতিৰিক্ত অধিহাৰ, যিতো বীমা নীতি নৱীকৰণৰ সময়ত পৰিশোধ কৰা হয় যদি নীতিৰ ম্যাদৰ সময়ত দাবীৰ অভিজ্ঞতা আতৰি যায়

যদি আপুনি চুৰি-বিৰোধি আহিলা আপোনাৰ গাড়ীত স্থাপিত কৰে তেনেহ'লে এটা ৰেহাই উপলব্ধ আছে যিয়ে আহিলাটো যোগান ধৰে ভাৰতৰ যান-বাহন গৱেষণা সংস্থানৰ দ্বাৰা অনুমোদন হোৱা আৰু যান-বাহন সন্থাৰ দ্বাৰা স্থাপিতৰ অনুমোদন পোৱা ।

দাবীৰ ক্ষেত্ৰত কোনো অতিৰিক্ত প্ৰিমিয়াম ভৰিব নালাগে, যদিও দাবীৰ অভিজ্ঞতা বেয়া হলে কোম্পানীৰ নীতি অনুশৰি অতিৰিক্ত মাছুল ভৰিব লগা হ'ব পাৰে য়োু োনলু লোসে য়োুৰ নো চলািম বোনুস তহাত য়োু চোুলদ হাৱে েনজোয়েদ হাদ তহেৰে বৈন নো চলািম োন তহে পোলিচয়.

চেলভেজ হ'ল বাহনৰ দূৰ্ঘটনাৰ ফলত হোৱা জাহাজৰ ৰেকৰ মূঠ ক্ষতিৰ পৰিমাণ য'ত বাহনখন পূনৰ মেৰামতি কৰিব নোৱাৰি।

নিৰ্দিষ্ট ব্যতিক্ৰমতা

  • ভৌগোলিক পৰিসীমাৰ বাহিৰৰ অভিযানৰ কোনো দূৰ্ঘটনা
  • আনুষঙ্গিক ক্ষতি, সাধাৰন ক্ষয়-ক্ষতি
  • সেইতো স্তৰৰ যান-বাহনৰ বাবে অনুজ্ঞা পত্ৰ নোহোৱাকৈ বাহন চলোৱাচ
  • ব্যৱহাৰৰ নিৰ্ধাৰিত সীমা থকা স্বত্তেও বাহনৰ কম ব্যৱহাৰ
  • ব্যৱহাৰৰ নিৰ্ধাৰিত সীমা থকা স্বত্তেও বাহনৰ কম ব্যৱহাৰ
  • যান্ত্ৰিক আৰু বৈদ্যুতিক ক্ষতি, বিজুতি আদি নিৰ্দিষ্ট ব্যতিক্ৰমতাৰ ভিতৰত পৰে
  • ইচ্ছাকৃত ক্ষতি বিনিয়োগ বা পুৰস্কাৰ
  • বাহনৰ চুৰি হোৱা বা একে সময়তে ক্ষতি নোহোৱালৈকে টায়াৰ আৰু টিউবৰ ক্ষতি

সাধাৰন ব্যতিক্ৰমতা

  • ৰেডিঅ' এক্তিভ কন্টামিনেশন, নিউক্লিয়াৰ ফিজিয়ন, ৱাৰ ইনভেশ্বন

আপুনি নিৰ্দিষ্ট স্বৰ্তত দাবী কৰিব পাৰিব

  • বাহন খন বীমাকৃত হ'ব লাগিব
  • আপুনি যদি গাড়ী চালক জনক মজূৰি দিয়ে বা আপোনাৰ অনুমতিত যদি তেও গাড়ীখন চলাইছিল
  • যদি গাড়ী চালক জনৰ অনুজ্ঞা পত্ৰ আছে আৰু চালক জনৰ আসনখনকে ধৰি আসনৰ ক্ষমতা অনুযায়ী প্ৰীমিয়াম দিয়া হৈছিল

যদি ক্ষতিৰ পৰিমাণ কম হয় তেনেহ'লে দাবী কৰাতো প্ৰয়োজনীয় নহয় দৰাচলতে কম ক্ষতিৰ বাবে দাবী কৰাতো পৰামৰ্শ দিয়া নহয় কাৰন মূল্যৰ হ্ৰাস বৃদ্ধিৰ বাবে আপুনি মাচুল ভৰিব লগা হ'ব, দাবীৰ পৰিমাণতকৈও মূল্য কমি যাব লগতে নৱীকৰণৰ সময়ত আপুনি দাবী নকৰা বোনাচো হেৰুৱাব। যদি আপুনি দাবী নকৰো বুলি সিদ্ধান্ত লয়, পাছত দাবী কৰিব নোৱাৰিব

আপোনাৰ ৱাইন্দস্ক্ৰীণৰ গ্লাছৰ বাবে সম্পূৰ্ণ মূল্য পৰিশোধ কৰা হ'ব যদিও ৰাবাৰ, লাইনিং আৰু ছিলেন্টৰ বাবে ৫০% মূল্য হ্ৰাস হ'ব অতিৰিক্ত ভাবে বীমা বৰ্হীভূত মুল্য পৰিশোধ কৰিব লগা হ'ব পাৰে

নিৰ্দিষ্ট স্বৰ্তত বীমা কোম্পানীৰ নীতি অনুসৰি দাবী বাতিল কৰিব ল'গা হ'ব পাৰে বাতিলকৰনৰ সাধাৰন কাৰন সমূহ হ'ল

  • নীতিৰ সময়সীমা উকলি যোৱা বা নীতিৰ বাতিলকৰন বা প্ৰীমিয়াম চেক বাতিল হৈ নীতিৰ অবৈধতা হোৱা
  • যদি দূৰ্ঘটনা বা ক্ষতিৰ তাৰিখ নীতিৰ সময়সীমাৰ বাহিৰৰ হয়
  • দূৰ্ঘটনাৰ সময়ত চালক জনৰ অনুজ্ঞা পত্ৰ নোহোৱা বা চালক জন সুৰাসক্ত বা ড্ৰাগছ আসক্ত হোৱা
  • বাহনৰ মালিকীস্বত্ত সলনি হোৱাৰ স্বত্তেও ১৪ দিনৰ ভিতৰত বীমা কোম্পানীক অৱগত নকৰালে বা বীমা আৰম্ভ হোৱাৰ আগতেই বাহনৰ ক্ষতি হ'লে
  • দূৰ্ঘটনাৰ কাৰনৰ লগত ক্ষতিৰ ধৰন নিমিলিলে বা বাহন খন ব্যক্তিগত বা সামাজিক কামত ব্যৱহাৰ কৰিলে

Download Motor Policy

Feedback